Костенко Петро Іванович,Голова ВГО “Український урядовий резерв”,українець.
Народився 09.03.1971г р.н., Росія, Тверська (Калінінська) область, м Бологоє в сім’ї військовослужбовця.
Батьки з Запоріжського краю. Туди і повернулись після закінчення військової служби у 1989 році. Родичі мешкають від Кушугума до Гуляй-поля.
Увага.Свідоцтво про народження ,де підтверджено національність батьків.
Освіта
1988 р сш № 4 м Острів-6, Псковської обл.
багаторазовий переможець фізико-математичних олімпіад районного та обласного рівня.
інженерна
1988-1990 Вище Військове командне училище зв’язку ім. М.І. Калинина м.Орел
факультет радіорелейного і тропосферного зв’язку, відмінник збройних сил, заохочений розміщенням світлини на дошці пошани ;
1990-1993 Військово-інженерна радіотехнічна Академія ім. м. Говорова, м Харків
радіоінженер, факультет АСУ ПКО (противокосмической оборони),
Вища економічна.
1991-1998г. ХДУ, м Харків, економіст.
досвід роботи
1994-1996г. АТ “Атлант і К», власник, президент,
1994-1996 найбільший акціонер, заступник голови ради акціонерів АК АПБ “Україна” в Харківській обл.
1996-1999 ВАТ “Харківський Індустріальний союз”, найбільший акціонер, заступник голови правління, директор з питань паливно-енергетичного комплексу
Багаторічний досвід постачання пального під майбутній врожай сільгосппідприємствам області
з 2001 р – засновник і голова громадської організації “Народ України”,
2000 – 2003 Фірма “Нефтеснаб” – власник, директор
2003 – 2005 Підприємство “Лігакард” – власник, директор.
Компанія одна з перших в Україні впровадила паливну платіжну систему на основі смарт-карт.Занімала одне з провідних місць на ринку транспортної логістики і платіжних смарт – систем України.Компанія справила інтеграцію паливних карт на підприємствах – ЗАТ “Корпорація АвтоЗАЗ», «АвтоЗАЗмотор» – більше 500 одиниць техніки (автовози) – за безготівковим заправками від Тольятті, Сиктивкара, Екатиренбург, Москви до Німеччини і Іспанії. Також в корпорації АІС (Автоінвестстрой), Харопторг (АВЕК концерн, Барабашова ринок)
Також більш ніж на 100 медустановах Харківської області-лікарні швидкої допомоги, станції переливання крові і т.п. , Компанії Клієнти – банки, інкасаторські служби, великі транспортні компанії і т.п.
Діловими партнерами були – Компанії «WOG», Лукойл, Гефест, НПК – Галичина, ТНК, “Петрол Плюс Регіон” – Росія і т.п.
Спільно з Київським інститутом транспорту компанія розробила модель газодизельного автобуса, що працює на стиснутому газі, (патент) що дозволяє значно зменшити залежність вартості перевезень від ціни на д / т і дозволяє зберегти соціальну ціну на проїзд.
З липня 2005 р – позаштатний радник голови Ради міністрів Республіки Крим автономної ( Уряд Матвієнко),
– Член республіканського конкурсного комітету з пасажирських перевезень в АРК
впровадив в системі “Кримтролейбус” об’єктивний відеоконтроль на всіх маршрутах слідування, що дозволило розкрити механізми втрат виручки до 50 тис. грн. на добу і нелегальних перевізників до 300 рейсів на добу. Дані відеоматеріали були опубліковані на відкритому засіданні Радміну АРК. Сумарні зловживання на транспорті Криму виявлені на суму понад 2,8 млрд .грн при бюджеті Криму в 2,5 млрд.
Опублікував в Інтернеті всі договори оренди приміщень «Кримтролейбуса», що дало можливість громадськості виявити заниження до 6 разів вартості оренди зданих приміщень і,
в результаті, колишній директор був притягнутий за це до кримінальної відповідальності і засуджений.
Вперше організував, як експеримент, публікацію в Інтернеті щоденних банківських виписок «Кримтролейбуса», що дозволило громадськості виявити нецільове використання коштів, підставні фірми і переплати по незаконно виконаним послуг і робіт.
– Член республіканської Міжвідомчої комісії при Раді міністрів Автономної Республіки Крим по упорядкуванню підприємницької діяльності, пов’язаної з геологічним вивченням надр, видобутком корисних копалин, комплексним освоєнням і розвитком земель рекреаційного призначення:
– Вперше розмістив в інтернеті для широкого обговорення все заявки і пояснювальні записки до виділеним на комісії землям АРК, що дозволило виявити реальну оцінку поданих матеріалів громадськістю та спричинило відмову в узгодженні необґрунтованих земель ринковою вартістю близько 20 млн. дол. США.
Публікація в Інтернеті матеріалів незаконного рішення суду щодо виділення 256 га. землі в м Саки дозволила прокуратурі Криму опротестувати це рішення і повернути землю у власність АРК. Орієнтовна вартість повернутої землі – 200 млн.у.е.
– Позаштатний консультант постійної комісії ВР АРК з питань промисловості, зв’язку, транспорту та ПЕК. один з основних розробників стратегії розвитку транспорту Криму, з використанням нових транспортних технологій Юніцького.
Вирішив питання з транспортним колапсом,який був в наслідок затримки потягів у Кримському сполученні на 4 доби при вибухах у Новобогданівкі.
Після прибуття всіх затриманих потягів вартість квітка до Ялти в маршрутках штучно підвищилась до 100 дол. США за місце. То прийняв особисте рішення та дав розпорядження керівництіу Кримтролейбуса вивести на лінію Сімферопіль –Алушта –Ялта весь рухомий склад,який можна було використати для міжміських перевезень.
Таким чином біля 140 тролейбусів за півтори доби вивезли весь пасажиропотік за стандартною вартістю квітка 8 грн до Алушти ,12 грн. до Ялти.
Це врятувала ситуацію та унеможливило спекуляцію на людському горі нелегальними перевізниками.
З травня по червень 2006 року – радник губернатора Харківської області з економічних питань
З червня 2006 року – перший заступник начальника Головного управління промисловості, транспорту і зв’язку Харківської області.
Впровадив телефон гарячої лінії управління, який допоміг організувати зворотний зв’язок з населенням і виявив численні порушення з боку перевізників на маршрутах, а також факти зловживань в службах Ж / Д, Пошти та інших підприємствах, що належать до сфери діяльності управління.
Впровадив системи відео спостереження на пасажирообразуючих і пасажиропоглинаючих точках + автостанціях.
Вперше опублікував в друкованій пресі та Інтернеті фактичні дані про оренду всіх комерційних площ метрополітену Харкова. Це дозволило виявити неефективне використання площ і підвищило довіру городян до влади.
Встановив вперше в Україні веб камеру у себе в робочому кабінеті для народного контролю над роботою чиновника ..
Також опублікував матеріали по таємної від громадськості і керівництва Мінтрансу добровільної безоплатної відмови від землі метрополітеном Харкова на користь ринку Барабашова території ринковою вартістю близько 10 млн. дол. США. Земля не була відчужена. Це дозволило виявити і закрити лазівку відчуження землі і внести зміни в типовий Статут всіх підприємств Мінтрансу, де добровільну відмову від землекористування стало також необхідно погоджувати з органом управління майном. (Міністерством).
Особисто організував надання рухомого складу (кілька десятків автобусів до аеропорту Харків ) для аварійної евакуації громадян України з Лівану ,які прибули кількома рейсами МНС в наслідок надзвичайних дій у регіоні.
З березня по жовтень 2007 року – директор державного підприємства Мінтрансзв’язку України «Центр інформатизації та соціальних платежів на транспорті», Головний конструктор проекту соціально-транспортної картки українця.
Член конкурсного комітету з пасажирських перевезень Департаменту автомобільного транспорту Мінтрансу.
Провів аудит і впровадження систем віддаленої продажі квитків в Київпассервіс (Центральний автовокзал м.Київ). Проведені антикорупційні заходи щодо усунення «чорних перевізників», безконтрольного продажу квитків і т.п. збільшили щоденний дохід підприємства в два рази – з 100 тис. грн. на добу до 200 тис. грн. на добу.
Встановив системи відео спостереження на Центральному автовокзалі для контролю периметру та внутрішньої території .Це усунуло зловживання з боку працівників правоохоронних органів.
Входив до складу робочої групи з впровадження електронної системи «е-квиток» на «Укрзалізниці».
Автор концепції об’єднаного робочого місця в Укрпошті по продажу жд/авіа і автобусних квитків і вдосконаленої системі обслуговування клієнтів.
Також був спів розробником змін до порядку проведення конкурсів маршрутів загального користування (введення бальної системи оцінок).
З жовтня 2007 року по червень 2008р. – Перший заступник начальника Головного управління транспорту Київської міської державної адміністрації.
Активно впроваджував GPS системи автоматизованого контролю за рухом в м.Києві, систему безконтактних платіжних проїзних в метрополітені, Київпастрансі і т.п. Готував проекти реконструкції інфраструктури Києва для Євро-2012. Також один з розробників Соціальної картки Киянина.
Відповідав за проектування систем автоматичного контролю дорожнього руху (АСКДР) і автоматизованого управління транспортом (АСУТ)
З січня 2016 року – вхожу до складу конкурсної комісії по відбору та призначенню посадових осіб в рибний патруль та на керівні посади Державного рибного агентства України
Експерт з питань боротьби з корупцією у експертної раді при Держрибагентстві України. Створив систему звернень, «гаряча лінія» по боротьбі з браконьєрством. Впроваджуємо систему об’єктивного контролю серед особового складу (нагрудні камери, GPS у човни і т.п) Також впроваджуємо європейський протокол з вилову та обліку у рибної галузі.
Додаткові відомості
З 1994 року беру участь в передвиборних кампаніях з виборів до ВР України як продюсер суспільно – політичних кампаній і ТБ програм обласного телебачення м Харкова ( “Особи влади”, “Нова реальність”, “Відверто кажучи” і т.п.). Працював з багатьма кандидатами у народні депутатами України.
Продюсер фільму республіканського значення “10 років подолання” – про наслідки Чорнобильської аварії.
У виборах 2004 р брав активну участь у роботі обласного штабу президента Ющенка. Провів 15 Більш прямих телеефірів на обласному телебаченні м.Харкова. Був у числі запрошених на свято інавгурації президента в КЗ “Україна” і Українському Домі.
У 2006 році балотувався на пост мера м Харкова.
Впровадив гарячу телефонну лінію кандидата у мери. Також був заступником глави виборчого штабу Партії Патріотичних Сил А.А. Зінченко зі стратегії.
У революції гідності приймав безпосередню участь як координатор Харківського Євромайдану та член оргкомітету Всеукраїнських Форумів Евромайданів . Зокрема керував секцією суб’єктності,на якої було прийнято ультиматум по звільнення заручників. Брав учать в утримані будівлі ХОДА під час загрози від можливих сепаратистських рішень до призначення губернатора (Балути )
Авторське свідоцтво – робота “Автоматизовані дисконтні системи в суспільно – політичних організаціях”
Законопроект про обов’язкову публікацію даних бюджетних і державних організацій в інтернеті
Концепція розвитку автотранспорту в Автономній Республіці Крим
Стратегічний напрямок розвитку Криму, як всесвітнього освітнього центру
Декларація антикорупційних дій громадських організацій України
http://maidanua.org/static/mai/1129828346.html
Концепція інформатизації Автономної Республіки Крим
Проект – Народна влада в інтернеті ;Проект – Відкритий бюджет в інтернеті ; Проект – Громадський моніторинг ;Проект – соціальна карта громадянина України
Київ 2013 – стратеги розвитку і тактика виборного процесу
Розробка концепції та створення Державного підприємства «Центр інформатизації та соціальних платежів на транспорті».
Статті
Тінь тролейбуса
http://maidanua.org/static/mai/1126464556.html
Слабка держава – чому?
http://obozrevatel.com/author-column/slaboe-gosudarstvo.-pochemu.htm
Україна – наказано вижити
http://obozrevatel.com/author-column/ukraina-prikazano-vyizhit.htm
Реформа «Укрпошти»: процесинговий банк і альтернативна мережа автостанцій
http://hvylya.net/analytics/economics/lr-144.html
Плюс оптіфікація всієї країни
http://hvylya.net/analytics/economics/plyus-optifikatsiya-vsey-stranyi.html